Top Ad unit 728 × 90

Son Yazılar

recentposts

Dertler karşısında tavırlarım Bölüm 2




Yine gecenin son bulma anında bir paylaşımda bulunmak istiyorum. Dertler karşısında tavırlarım Bölüm 2.


Sükunetten bahsetmiştim hani. Şimdi şunları söylemek istedim.
Biz insanlar iç dünyamızda öylesine karmaşık bir yapıya sahibiz ki ne hayaller vardır kur kur bitmez. Yeni dünyalar kurabiliriz. Yalandır ama bunu doğru kullanırsak meyvesini toplayabiliriz.

Bugün yaşadığımız bir olay gece yatağa girdiğimizde zihnimizde döner durur. O anı yeniden yaşatır durur. Şöyle yapsaydım böyle yapsaydım. Tabi bu konuya fazla girmeyeceğim. Başka bir başlıkta sizlerle buluşturacağım.

Hayal kurmayı başarabilirsek sorunumuzun çözümünü rahatlıkla orada bulabiliriz. Kurduğumuz hayal derdimizle alakalı değildir belki. En iyiside o. Zihnimizin en verimli anı istenilen çözüm konusunu unuttuğumuz andır. Hiç ummadığımız anda geliverir aklımıza. Tabi ya dedirten bir replikle :)

Sonuç : Gülmekle başladığımız günümüz hüzünlü son bulabilir. Ama eve dönüşte o derdi kapı önünde bırakmayı öğrenebilirsek, Diğer gün o sorunun çözümü evden çıkmadan belirlenmiş olur...

Dertler karşısında tavırlarım Bölüm 2 Reviewed by ALİ DALMIŞ on 04:11 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Designed by Ali DALMIŞ

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.