Top Ad unit 728 × 90

Son Yazılar

recentposts

WPLMS v2.8.1 - Wordpress Öğretim Yönetim Teması


WPLMS, WordPress için bir Öğrenim Yönetim Sistemi'dir. Sadece bir WordPress eğitim teması değil, eksiksiz bir e-Öğrenim paketi. Eğitim Eğitim Merkezleri, Kurumsal eğitimler, Koçluk merkezleri, Ders öğretmenleri, Üniversite, Akademi, Üniversite, Okul ve MOOC platformu için uygundur. Derslerinizi çevrimiçi olarak oluşturup satabilmenizi sağlayan, ders yönetimi, eğitmen ve öğrenci yönetimi için bir e Öğrenme WordPress temasıdır. WPLMS ile Lynda.com, Udemy.com, Coursera.com gibi kendi e-Öğrenim akademisini veya çevrimiçi işletmenizi oluşturun. WPLMS, esnek, ölçeklenebilir ve sağlam bir platformdur ve yeni başlayanların yanı sıra Fortune 500 şirketleri tarafından da yaygın olarak kullanılmaktadır.




DEMO     -----     İNDİR


WPLMS v2.8.1 - Wordpress Öğretim Yönetim Teması Reviewed by Ali DALMIŞ on 18:42 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Designed by Ali DALMIŞ

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Tema resimleri fpm tarafından tasarlanmıştır. Blogger tarafından desteklenmektedir.